luni, 11 aprilie 2011

Let's party



Era sambata seara.Impreuna cu fetele ne-am hotaram sa mergem sa ne distram putin,sa mai iesim din monotonia ce persista de o vreme buna .Ne-am hotarat sa mergem la karaoke.Zis si facut.Ne aranjam putin,punem niste haine dragute,facem un make-up mai deosebit..chestii care le fac fetele si Go!.Evenimentul bine asteptat nu a mai avut loc,din diferite motive;)).Cu multa incredere in noi ,ne-am incurajat singure si am decis sa mergem la alta petrecere ,ca doar asta nu are sa fie singura din oras.
   Dupa numeroase obstacole care si-au facut aparitia in "aventura noastra",in sfarsit am gasit un local unde sa stam linistite, sa bem un suc,sa vorbim ca fetele.Incepem sa povestim,sa mai spunem si noi o mica barfa,sa vorbim despre baieti si multe altele.
   Langa noi apare un grup de "baietei frumosi precum soarele,inalti ca bradu' ,etc".Unul din ei,mai curajos din fire(bineinteles dupa cate pahare avea la bord cred si eu),ne abordeaza cu tupeu.Stati sa vedeti si ce cu ce discurs a venit sa ne abordeze:”Ce face fetele?Am vazut ca sunteti singure...Vreti sa stati langa noi...sa va dam un suc,o cafeluta ceva?"Bineinteles ca raspunsul nostru a fost categoric NU,dar discutia a continuat:"Da de ce fetele sunteti timide?haide-ti va rugam,sa mai vorbim,ne cunoastem,doar o cafeluta un suculet,nu va mancam..".Bineinteles ca discutia a continuat;))
   Nu mai stiam cum sa-l indepartam de la masa noastra pe domnul cel viteaz si curajos.Nu vreau sa va zic ce coerent era in vorbire,dar si  ce miros de bautura ii iesea din cavitatea bucala;)).Bine ca au venit eroii nostri dragi si ne-au salvat ca altfel nu ieseam cu bine de acolo;))
Sfatul meu:
1- Nu plecati la party singure(la fete ma refer,nu la toate)daca nu sunteti insotite de baieti;
2-Nu plecati la party in post ca s-ar putea sa stati la usa;))asa cum am stat noi;
3-Snati un taxi inainte de plecare,ca s-ar putea pe la 3 dimineata toti sa doarma si sa plecati pe jos acasa;
4-Nu acceptati avansuri de la personae in stare deosebit de tulburatoare.

2 comentarii:

ce nebuna esti:)):)):))



da oricum mi-a placut super mult seara aia:)):)):))

si noroc de "eroii nostri dragi",daca nu erau ei........
cand iesim urmatoarea data da nu in post si nu singure:)):))

Citations are hugely influential for Local SEO to help boost your Website, which will gain you more customers!
uk directory services

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More