joi, 11 noiembrie 2010

Omul


Omul este o fiinţă foarte trecătoare şi schimbătoare,acest lucru vi-l pot mărturisi din propria experienţă şi mă bucur că am putut descoperi lucrul acesta.
Am invăţat de la cineva că nu trebuie să mă  gândesc prea mult in legătură cu un lucru,ci mai bine să acţionez,să fac ceea ce simt chiar dacă este bine sau rău,chiar dacă  nu o să mulţumesc pe toată lumea sau chiar dacă unele persoane o să mă judece pentru asta.Într-o zi mi-am dat seama că acest lucru este minunat şi că trebuie făcut ori de câte ori avem ocazia deoarece doar aşa putem fi fericiţi cu adevărat.
Şi tot in această zi am aflat ce înseamnă prietenia sau poate chiar regăsirea ei.Este un lucru minunat să ştii că cineva te ascultă,iţi dă sfaturi,te lasă să te descarci alături de el şi că o imbraţişare venită cu drag din partea unei persoane valorează foarte mult,mai mult chiar decât un miliar de cuvinte.
                                                   Mulţumesc!

5 comentarii:

"prietenia ...e o floare rara ..sa fii prieten e un mare dar" foarte adevarat prietenia trebuie pretuita cu adevarat atunci cand o ai si sa nu ii dai voie sa plece niciodata indiferent de situatie Roxana.

Prietenul in adevaratul sens al cuvantului il mai gasesti foarte greu,dar fiinta umana cateodata nu stie sa aprecieze ce are!

prietenii adevarati merita tot ce e mai bun dar pacat ca uneori ne dam seama prea tarziu cine ne este cu adevarat prieten adevarat si dam ce am vem mai bun unor prieteni falsi si ii ignoram pe cei care tin la noi. dar ce e cel mai important e ca ei vor fi mereu alaturi de noi si la un momentdatisi va da seama ca tot efortul lor nu a fost degeaba

poop:*:*:*:*:*:*

pentru ca tu meriti tottul



si stii sa fii o prietena adevarata::*:*:*:*:*:*




:X:X:X:X:X

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More