joi, 20 ianuarie 2011

Mesaj nelivrat-El:"Am nevoie de tine.."


Niciodata nu am crezut.Nu am crezut ca ea va pleca si va lasa totul in urma.Stiu ca inca ma mai iubeste,ca inca mai are sentimente pentru mine,pentru noi,pentru ceea ce s-a intamplat.De-ar vrea sa ma asculte,sa-mi mai dea inca o sansa....Usor este sa urasti,dar atat de greu este sa iubesti,si mai ales sa intretii ceea ce ai.Iubirea este un lucru foarte fragil,de care trebuie sa ai grija mereu.
Totul imi pare atat de trist si tacut.Doar suferinta si amintirile imi aduc aminte ca ceea ce s-a petrecut intre noi este adevarat,ca ea a fost aievea.
Mi-e dor de ea.Mi-e dor sa o vad zambind,sa o vad plangand ,ca eu mai apoi sa-i alin suferinta,mi-e dor sa o vad nervoasa si sa tipe la mine.
Cat de las sunt ca nu pot si nu am curajul sa-i marturisesc toate acestea.
Stiu ca ar trebui sa ma trezesc din acest cosmar,sa fac ceva pana nu va fi prea tarziu,pana nu o voi pierde pentru totdeauna,dar totusi nu o fac.Nu stiu de ce,dar nu am curajul sa-i marturisesc tot ce simt pentru ea,sa-i marturisesc ca imi pare rau,sa ii dovedesc ca m-m schimbat.....
Oare de ce nu pot face tot ceea ce gandesc ?As vrea ca cineva sa-mi raspunda la toate aceste intrebari ce se invart in mintea mea si sa-mi ofere niste raspunsuri,dar cred ca numai eu sunt capabil sa fac toate acestea.....

4 comentarii:

foarte frumos ..ooof 8->

multumesc ,incerc sa scriu cat pot de sincer si cat mai pe intelesul tuturor

iubirea e cel mai pe intelesul meu:)):)):))


doar stii ca oricum as fi, chiar daca nu iubesc sau poate nu vreau sa recunosc ce e iubirea imi place tot ce scrii pe blog si aceasta postare iti este caracteristica,si imi place ca esti asa:):*:*:*

multumesc frumos pt sinceritate,asta si apreciez mereu:-*
Multumesc mult my friend

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More