duminică, 31 octombrie 2010

As vrea sa...


AŞ vrea să….
Aş vrea să adorm pentru o clipă alaturi de tine şi să nu mă mai trezesc din vis..
Aş vrea să fim precum soarele şi luna…
Aş vrea ca macar pt o fracţiune de secundă să lăsăm deoparte neplacerile şi trecutul şi să traim doar prezentul…
Aş vrea să mai vin pe lume macar o data pentru a te putea iubi din nou..
Aş vrea să fiu de fiecare dată lânga tine când plângi ca să iţi pot săruta lacrimile şi să duc departe suferinţa din sufletul tău rătăcit…
Aş vrea ca de fiecare dată când ne certam cerul să plângă şi să nu mai zâmbească niciodată…
Aş vrea să stau langa tine o eternitate pentru că nu o sa imi niciodată rău …
Aş vrea ca de fiecare dată cand suntem fericiţi…
pe cer să sclipească o mica stea,dar numai noi să ştim că a stralucit pentru iubirea noastră..
Aş vrea ca sufletele noastre sa fie unite chiar şi dincolo de moarte…
Aş vrea ca tu să ma iubeşti şi sa mă accepţi aşa cum sunt,nu cum mă văd prin prisma altor oameni…
Aş vrea să ştii că fără tine nimic din lumea asta nu mai are nici un sens şi că lumea ramane fără culoare şi viată…
Aş vrea să ştii că de fiecare dată cand spun NU la ceva,zic Da la altceva mult mai important…
Aş vrea sa ştii că de fiecare dată când greşesc nu o fac intenţionat,ci pentru a schimba răul in bine…

3 comentarii:

imi place


dar nu cred ca ai vrea sa fiti ca soarele si luna pt ca nu se intalnesc niciodata

se poate sa fiti ca soarele si luna si va intalniti cand e eclipsa :)) .. hai ca e fain :X:* pup :X

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More