sâmbătă, 16 octombrie 2010

Me

15 comentarii:

nice pics! but what's with the location? come'on!

am fost sa vad unde o sa fie locul meu

"you know me" poate nu faci un efort prea mare si imi zici si mie cine esti...asa informativ

deci chiar te intereseaza cine sunt?

ar trebui sa te straduiesti mai mult..de la mine nu afli prea curand!

dar de ce sa nu aflu de la tine?
vreau doar sa-mi zici daca ai ceva impotriva mea atat,nu iti cer mai mult;)

rotflmao....ti se pare ca am ceva impotriva ta?

"rotflmao"?...pai sa-mi zici tu

lol...din atitudinea mea eu nu cred ca as arata ca am ceva cu tine..daca vrei, nu mai comentez pe blogul tau si asta e..

LE: rotflmao=rolling on the floor laughing my ass out

chiar te-as ruga sa nu mai comentezi pana nu zici cine esti

ok atunci..nu voi mai comenta ever!

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More