miercuri, 20 octombrie 2010

Regrete

  Afara este noapte si ploaia-mi   bate-n geam
Stau intr-un coltisor si ma gandesc la tine
Imi pare rau acum ca am pierdut ce-aveam
As vrea sa opresc timpul si sa te-ntorci la mine

Nu vreau sa cred acum ca totul e pierdut
Stiu bine ca exista o urma de iubire
Realizez ca nu am pretuit ce am avut
Ia-ma langa tine si totul va fi bine
Sper din tot sufletul sa va placa poezia scrisa de mine.Stiu ca nu este chiar reusita ,dar  sunt la inceput si sper sa ma intelegeti .Bafta!

4 comentarii:

minunata .pui mic si talentat :*

oricum totul va fi bine pentru tine pentru ca meriti::*:*:*:*

cum ar fi viata fara regrete?:**:**



ar fi frumos nu????



dar nu ar mai fi la fel de interesanta

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More